Miss Huda
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
Tiada duka yang abadi didunia.
Wednesday 15 May 2013 @ 22:14 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum.hari ni aku tak banyak sangat benda nak cakap.Siyess idea aku dah disedut vacum,see merepek pulak.Ha ekceli aku tak nak kata apa-apa lah.Benda yg aku boleh buat cumalah ajak korang menghayati lirik lagu ni.Serius menusuk kedalam jiwa aku.Sedih,paserah,rasa bersalah bila dengar lagu ni.Arghh,yg penting semuanya bercampur lah apa yg aku rasa bila dengar lagu ni.Insya Allah lain kali aku kongsi lagu lain pulak hea?Klah,bye.Assalamualaikum.

Tiada duka yang abadi didunia

Tiada sepi merantaimu selamanya
Malam akan berakhir, hari akan berganti
Takdir hidup akan dijalani
Tangis dan tawa nyanyian yang mengiring
Hati yang rindukan cinta dijalan-Mu
Namun ku percaya hati meyakini
Semua akan indah pada akhirnya
Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki segala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini
Waktu berputar rebulan dan matahari
Bunga yang mekar akan layu akan mati
Malam akan berakhir, hari akan berganti
Takdir hidup akan dijalani
Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki segala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini

http://www.youtube.com/watch?v=robmc3CTGOE




Older Post | Newer Post
The Disclaimer!


Amira Huda Noradi.Aku tidaklah semulia Fatimah Az-Zahra,apa lagi sesabar Masyitah dan sumaiyah,maupun seteguh Aisya Humaira.
Shout Out!



The Credits!


Basecode : Adila
Edit By : AzuNyan
Re-edit By : Huda
Big Help From :A Z U